Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Gabi Muresan a semnat cu Tom Tomsk, din Rusia
7:24:17 AM
Dupa sase sezoane petrecute la CFR Cluj, Gabi Muresan a plecat la Tom Tomsk, echipa nou promovata in prima liga de fotbal din Rusia. In varsta de 31 de ani, Muresan va incasa un salariu de 450.000 de euro pe stagiune.


Apucaturile tinerilor din Europa de Vest la volan: 40% spun ca folosesc mobilul, jumatate admit ca mananca si conduc
7:22:48 AM
Circa 40% dintre tinerii soferi din cele mai mari piete auto europene admit ca folosesc telefonul mobil in timp ce conduc, iar jumatate dintre ei mananca la volan, reiese dintr-o cercetare realizata de Ford pe 4.325 parinti care isi insotesc copiii in masina si pe 5.160 de tineri soferi (17-24 ani) din Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si Italia.


Tapenada de masline si pasta de ardei copt cu chevre
7:17:21 AM
Astazi va trec in revista unul din doua sosuri de pus pe paine pe care eu le servesc deseori cand am musafiri. Sunt aceleasi arome mediteraneene de care eu unul nu pot sa ma satur. Se fac rapid si se pastreaza cateva zile la frigider ca sa ai mereu ceva proaspat. Iar cand am musafiri, sosurile astea si niste felii de paine prajita satisfac foamea si acompaniaza vinul.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply