Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Accidentul din Muntenegru: Viteza autocarului era de 80 de km/h - presa
3:56:51 AM
Anchetatorii au stabilit ca autocarul roman implicat in accidentul din Muntenegru se deplasa cu o viteza de 80 de kilometri pe ora, respectiv de doua ori mai mult decat limita admisa pentru acest sector de drum, potrivit datelor inregistrate de tahograf, relateaza cotidianul Vijesti, citat de Mediafax.


Afla acum! Vezi aici! Care e rolul Facebook n presa de azi
3:56:14 AM
Ca e un paradox cititul la români, asta am mai scris. Dar, pierzînd vremea pe Facebook zilele trecute, am avut o revelatie. E drept, strafulgerarea a venit si dupa ce m-am uitat pe niste statistici. Traficul pe site-uri, din Facebook, de vreo doi ani încoace, este într-o continua crestere. Modul în care e utilizat Facebook, per total, este scrollingul nesfîrsit si un nesfîrsit ciclu de refresh dupa refresh, scrie Alex Mihaileanu pe blogul sau Subiectiv.ro.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply