Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Economie

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Florin Citu: Creditele neperformante vor trage economia in jos
2:49:00 AM
Imi aduc foarte bine aminte cum de prin 2007 am tot avertizat despre pericolul unui deficit de cont curent mare in special pentru evolutia cursului de schimb, dar si pentru economie in general. Au fost doi ani in care fie am fost ironizat si ridiculizat de echipele de “analisti” din piata locala, fie am fost acuzat ca incerc o prabusire a economiei. In 2008 a venit corectia deficitului de cont curent, iar leul a revenit la deprecierea pe termen lung intrerupta in perioada 2005-2008. Inca o data teoria economica a prezis corect, scrie Florin  Citu pe blogul lui


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply