Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Tokyo declarata capitala gourmet a lumii pentru a sasea oara consecutiv
5:33:22 AM
Capitala Japoniei isi pastreaza titlul de "cel mai gourmet oras" al lumii al saselea an la rand odata cu publicarea Ghidului Michelin. Dintr-un total impresionant de 160.000 de restaurante deschise in Tokyo, 287 sunt apreciate cu stele Michelin, orasul fiind primul in lume si la numarul localurilor care detin 3 stele.


Alba-ca-Zapada si marul otravit (dupa Daniil Harms)
5:30:43 AM
? One day my prince will come …
Cine nu-si aminteste de cantecul Albei-ca-Zapada din superbul film de animatie al lui Walt Disney ? Fie ca am vazut mai intai filmul sau am ascultat povestea, am fost cu totii ingrijorati de soarta bietei fete cand padurarul a fost trimis s-o omoare, ne-am indignat de purtarea masterei care a otravit-o si ne-am bucurat cand la sfarsit printul chipes a readus-o la viata.


45% din populatia Romaniei cu varsta pana in 30 de ani detinea o asigurare, fie ea generala, personala sau pensie privata in 2011 - studiu GFK
5:29:02 AM
Anul trecut, 45% din populatia Romaniei cu varsta pana in 30 de ani detinea o asigurare, fie ea generala, personala sau pensie privata, potrivit unui studiu facut public joi de GFK, care a masurat obiceiurile legate de asigurari ale locuitorilor cu varsta de peste 15 ani din 12 tari ale Europei Centrale si de Est. In Romania, 12% din totalul populatiei detine o asigurare de viata, in vreme ce 3% isi directioneaza o parte din venituri catre o pensie de tip pilonul III (pensii private facultative).


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply