Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

?Sorin Oprescu: Chiar daca pretul gigacaloriei va creste, bucurestenii nu vor plati in plus
8:57:18 AM
Proiectul de hotarare de Consiliu General prin care RADET cere majorarea pretului de transport al gigacaloriei cu circa 10,7% pentru consumatorii casnici si 21,41% pentru consumatorii non-casnici va fi repus in dezbatere publica si supus votului in Consiliul General daca va obtine si avizul Autoritatii publice de reglementare a serviciilor publice, a declart vineri primarul Sorin Oprescu. Chiar daca Consiliul General va aproba cresterea tarifului, Oprescu a declarat ca va subventiona majorarea, iar consumatorii casnici nu vor plati in plus. Doar agentii economici vor suporta cresterea pretului la gigacalorie.


Stiinta?
8:42:01 AM
La unul dintre articolele scrise aici, cineva mi-a scris, sub forma de comentariu la acel articol, intrebandu-ma daca ii pot pune la dispozitie un studiu sau experiment stiintific care sa demonstreze ca terapia psihanalitica functioneaza. Marturisesc ca mi-a placut aceasta interventie in primul rand pentru ca, asa cum am si raspuns persoanei respective, nu m-a mai interesat de foarte mult timp un asemenea studiu fiind interesat de validarea clinica si nu cea stiintifica, uneori cele doua neputand fi usor impacate.


US Open: Simona Halep joaca vineri impotriva sportivei croate Mirjana Lucic-Baroni (ora 19:30)
8:41:00 AM
Simona Halep, numarul doi mondial, o intalneste vineri, in turul trei la US Open, pe jucatoarea croata Mirjana Lucici-Baroni, locul 121 WTA. Este al doilea meci programat pe Grandstand, urmand sa aiba loc dupa ora locala 12:30/ 19:30 ora Romaniei, potrivit programului anuntat pe site-ul US Open.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply