Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Cele mai neinspirate cadouri primite de la Mos
6:20:44 AM
Am fost copil inainte si putin dupa '89. Nu ca as fi crescut atat de repede, dar, cand zic "copil", ma refer la acel copil care crede cu ardoare in existenta lui Mos Craciun. Auzeam pe la copiii din grupul meu cum ca Mos Craciun ar fi mama si tata, dar n-aveam cum sa-i cred: ce legatura aveau ai mei cu Mosul?


Retrospectiva anului sportiv 2013: De la performantele Simonei Halep, la ratarea calificarii la Mondialul de fotbal si pana la implicarea politicului in schimbarea lui Dumitru Dragomir de la conducerea LPF
6:17:34 AM
Anul 2013 a fost unul agitat din punct de vedere sportiv. Prea putine discipline au reusit sa aduca in continuare performanta in dreptul tarii noastre. Printre acestea se numara canotajul, kaiac-canoe, scrima, gimnastica, tenisul de masa si halterele. Fotbalul romanesc s-a inscris din nou la capitolul dezamagiri (Romania a ratat inca o data calificarea la CM), sportul rege fiind completat de handbal si atletism. Performanta anului a fost reusita de Simona Halep (a ajuns pe 11 in clasamentul WTA, dupa ce a castigat sase turnee). 2013 a fost unul cu „ghinion” pentru Dumitru Dragomir – a fost schimbat de la conducerea LPF de Gino Iorgulescu, candidat sustinut puternic de PSD.  


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply