Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Life

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

?INTERVIU VIDEO Carmen Lidia Vidu despre primul ei film: Credeam ca fac un making-of, dar e un film in toata regula, nu doar un film de comanda cum ar fi putut sa fie. Sunt foarte mandra de el
11:45:00 AM
"A fost un an indarjit, colaborari grele, dificile, dar sper ca la sfarsitul anului voi dormi linistita, am facut treaba buna." M-am intalnit cu regizoarea Carmen Lidia Vidu la inceput de noiembrie si am gasit-o entuziasmata dupa ce terminase lucrul la primul ei film - "O scurta istorie Astra Film" - un documentar animat ce marcheaza aniversarea de 20 de ani a Festivalului International de film documentar de la Sibiu. Dupa 8 luni de lucru la primul ei film, Carmen Lidia Vidu isi pregateste revenirea in teatru: pe 15 decembrie are la Constanta premiera spectacolului "Cantec de leagan" cu actrita Mirela Pana, un poem vizual realizat cu ocazia anului Maria Tanase. Iar la inceput de 2014, revine la Teatrul Odeon cu "Pescarul si sufletul sau", un spectacol "cu o sirena" pe care vrea sa il faca pentru ca "am eu ceva de spus".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply