Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Adrian Vasilescu: Am citit contractul Ioanei Basescu. Cred ca toate lucrurile sunt in spiritul si litera legii
5:10:34 AM
"Am citit contractul Ioanei Basescu. Cred ca toate lucrurile sunt in spiritul si litera legii. Am vocatie de jurist si stiu sa citesc un contract. Nu mi se pare nimic in afara legii, a declarat vineri la vila BNR din Cumpatu",  Adrian Vasilescu, consilierul Guvernatorului BNR. El participa alaturi de presedintele CEC Bank si alti oficiali din BNR la seminarul EU-COFILE, interventia presedintelui CEC Bank Radu Ghetea fiind asteptata in jurul orei 12,30.


Propunere legislativa a unor senatori PSD: Imn intonat zilnic in scoli, sanctiuni pentru nereguli la arborarea drapelului
5:06:31 AM
O propunere legislativa care prevede ca imnul national sa fie intonat zilnic in scoli, ca drapelul Romaniei sa fie arborat "in mod permanent si obligatoriu" pe sediile institutiilor, precum si sanctiuni pentru nerespectarea regimului de arborare a acestuia a fost depusa de mai multi senatori PSD, potrivit Mediafax.


Pitesti: Cei ce arunca mucuri de tigari sau coji de seminte ori ce hranesc animale sau pasari, amendati
5:01:49 AM
Consiliul Local Pitesti a aprobat o hotarare prin care cei care arunca ambalaje, coji de seminte, resturi de tigari, dar si cei care cresc sau hranesc animale sau pasari pe scarile blocurilor de locuinte sau pe domeniul public vor fi sanctionati cu amenda intre 100 si 500 de lei, relateaza Mediafax.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply