Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Elena Udrea: Cumpar terenuri in jurul Bucurestiului/Preturile au crescut dupa implicarea familiei Basescu/ Am o parere buna despre Predoiu
3:16:00 PM
"Am decis acum ca tot am fost in opozitie, sa investesc in Agricultura. Prima parcela de teren am cumparat-o prin septembrie. Chiar astazi am semnat un contract pt 2 hectare de teren. Incerc sa le adun usor in timp o suprafata care sa fie rentabila din punct de vedere al castigului economic. Pana acum am cheltuit vreo 50.000 de euro pentru ca nu am semnat toate actele. Atat cat imi permit, voi cumpara teren agricol pentru a avea o ferma rentabila. Daca nu imi permit, voi lua teren in arenda", a declarat Elena Udrea la B1 Tv.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply