Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Iti mai amintesti?
2:05:00 AM
Cand m-am indragostit de tine am ales un drum pe care vreau sa-l strabat pana la capat, caci indiferent unde ma va duce stiu ca va fi o calatorie minunata, grea dar minunata. N-am nevoie de motive ca sa te iubesc, dar sa stii ca iubirea nu se da in niciun caz pe motive.


Fratelli d'Italia e fratelli di Silvio: ruleta ruseasca in Peninsula
2:03:18 AM
talia respira spectacol si drama, iar teatrul politic din peninsula nu face exceptie. In ultimele doua decenii, politica italiana a fost o succesiune de crize politice, generand un mediu volatil care a inhibat reformele structurale de care tara avea nevoie pentru a-si regasi competitivitatea. Silvio Berlusconi, liderul care, in ciuda numeroaselor controverse legate de numele sau, a constituit principalul factor de continuitate in tot acest timp, a generat recent un nou episod din foiletonul dramelor politice care au punctat istoria recenta a Italiei.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply