Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Cod galben de ploi si vijelii in estul tarii, pana miercuri dupa-amiaza
8:19:11 AM
Meteorologii au emis o avertizare cod galben de ploi torentiala, grindina si intensificari de vant, valabila in intervalul marti, ora 15.00 - miercuri, ora 15.00, care vizeaza judetele din estul tarii.


VIDEO Eugen Teodorovici, despre criticile pe documentului vizand fondurile UE 2014-2020: Toti cei care au facut comentarii in ultimele saptamani nu si-au adus niciun fel de aport la acest document
8:19:00 AM
Ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, a declarat intr-un interviu uelive.ro, in contextul articolelor si comunicatelor aparute pe marginea draftului de Acord de Parteneriat: "Acest document a rezultat in urma consultarii tuturor actorilor implicat, si ONG-uri si administratie, absolut toti actorii implicati au fost parte din acest proces. Toti cei care au facut comentarii in ultimele zile si in ultimele saptamani de zile nu si-au adus niciun fel de aport la acest document", a spus acesta intr-un interviu acordat EurActiv.ro/HotNews.ro, gazduit de platforma de stiri europene uelive.ro.


Caracalean suparat: Am sters Celsius de pe termometru si am scris Fahrenheit, dar tot mi-e cald
8:18:38 AM


Titularizare 2013 Subiectele si baremele de la examenul de titularizare
8:15:08 AM
Subiectele si baremele de la examenul scris de titularizare 2013 au fost publicate online de catre Ministerul Educatiei. La sesiunea 2013 a concursului de ocupare a posturilor didactice, a catedrelor vacante sau rezervate in invatamantul preuniversitar a fost extrasa varianta numarul 2 de subiecte. Astazi, aproximativ 36.000 de candidati au sustinut examenul national de titularizare. Anul trecut, 49,49% dintre candidati au luat note peste 7, minimul necesar pentru angajarea pe perioada nedeterminata. 
  • Descarca din articol Subiectele si baremele de la examenul de titularizare


Sorin Apostu, fostul primar al Clujului, este urmarit penal intr-un nou dosar
8:10:25 AM
Sorin Apostu, fostul primar al Clujului, este acuzat in al doilea dosar in care e cercetat de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) ca ar fi luat mita de la mai multe companii multinationale, cum ar fi Carrefour, pentru a le proteja de controalele Directiei Sanitare Veterinare (DSV) Cluj, unde fostul edil a avut functii pana in 2004, informeaza Ziua de Cluj.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply