Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

LIVE Text Dinamo - Steaua (19.00)/ Echipele de start
11:04:00 AM
Steaua abordeaza meciul de la Tbilisi (Champions League - turul trei preliminar) cu gandul doar la victorie. "Vrem sa facem un meci bun, care sa ne aduca liniste pentru retur", a declarat Laurentiu Reghecampf. Partida Dinamo Tbilisi - Steaua va incepe la ora 19:00, urmand sa fie in direct pe Digisport si LiveText pe HotNews.ro.


Ministru israelian: Cand prinzi teroristi, ii ucisi pur si simplu. Am ucis multi arabi in viata mea, nicio problema cu asta
10:58:53 AM
Ministrul israelian al Economiei, Naftali Bennett, crede ca ar fi de preferat uciderea "teroristilor", atunci cand sunt prinsi, in loc sa fie bagati in inchisoare, scrie France 24. "Am ucis multi arabi, nicio problema cu asta", ar fi afirmat seful "Credintei evreiesti".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply